Projekt Mplus
Vsak projekt, ki ga naredimo, je unikaten in pripoveduje zgodbo zase, še posebej pa smo veseli projektov, kjer za naročnika naredimo vse, kar zadeva notranjo opremo – od izrisa prvih idejnih rešitev, preko prenove in adaptacije obstoječega stanja v prostoru, vse do postavitve zadnjega pisarniškega stola na svoje mesto.
Tako je bilo tudi pri projektu Mplus, kjer smo z naročnikom sodelovali v vseh fazah opremljanja njihovih novih pisarn v Zagrebu – od izdelave idejne rešitve do dobave in montaže pohištva.
Začetek nepozabnega sodelovanja
Kot v večini primerov je imel naročnik definiran prostor, v katerega se je vselil, začetni izziv pa je bil, da stanje v objektu ni ustrezalo njihovim potrebam, zato ga je bilo treba v celoti preurediti. Od prilagoditve mreže inštalacij, preureditve nedelujoče zunanje terase do oblikovanja nove identitete pisarniškega prostora celotnega podjetja. V omejen kvadratni prostor je bilo treba umestiti obsežen program z vodstvenimi pisarnami, pisarnami z več delovnimi mesti, sejnimi sobami in drugimi prostori ter ustvariti toplo in prijetno vzdušje za zaposlene in poslovne partnerje.
Navdih za notranjo opremo
Ko smo začeli ustvarjati idejno rešitev za notranjo opremo, je naročnik želel uporabiti stil opremljanja svoje pisarne, podoben tistemu, ki ga imajo v svojih pisarnah v Turčiji – od barv, materialov pa vse do vzdušja. Po njihovih željah je bil uporabljen beton v kombinaciji s toplimi pastelnimi odtenki in lesom.
Topli bež odtenki na stenah ter materiali in tkanine za pisarniško pohištvo se kombinirajo s hladno belim betonom, ki se subtilno razprostira po notranjosti. Hodnik z vinilnimi tlemi v betonskem dekorju se zliva z naravnimi hrastovimi detajli, ki so bili uporabljeni za mize in pisarniške omare.
Pri dekoraciji pisarne je naročnik preoblikoval tudi celotno podjetje, nove barve in logotip pa so uporabili v subtilnih detajlih, ki so se zlili s prostorom.
Izzivi na poti od ideje do realizacije
Obstoječi pisarniški prostor je imel, poleg tega, da najdena postavitev ni ustrezala potrebam naročnika, nekoč drugačno namembnost. Skozi prostor je potekalo več vertikalnih inštalacij, glede na to, da je bil nadstropje višje nekoč gostinski lokal, ki so se sedaj maksimalno uporabile v novih stenah.
Zaradi pomanjkanja površine prostora se sejne sobe nahajajo v osrednji coni, brez neposredne dnevne svetlobe. Da bi rešili problem naravne svetlobe v sejnih sobah, smo jih obdali s steklenimi stenami, ki prepuščajo svetlobo iz pisarne, zavese pa omogočajo zasebnost kadar je to potrebno.
Čeprav se zdi, da je prostor v tlorisu povečan s hodniki, ki povezujejo sejne sobe in pisarne, ki jih obdajajo, je pravi občutek prostora zračna in prijetna notranjost. Zaobljeni elementi v prostoru, kot je zaobljena steklena stena, ki razmejuje veliko sejno sobo, omogočajo tekočo komunikacijo po celotnem prostoru. Sejne sobe se nahajajo v središču prostora, hkrati pa ne delujejo kot ovira, temveč usmerjajo gibanje.
Kakovost in vzdržljivost
Pri tem projektu je naročnik vztrajal pri trajnosti in kakovosti vseh vgrajenih elementov. Prav zato so izbrali pisarniške stole Sedus, ki izpolnjujejo najvišje ergonomske kriterije in imajo 8 letno garancijo. Svetlo bež tkanine na pisarniških stolih se zlijejo z naravnim hrastovim dekorjem na pisalnih mizah in omarah Bene v vseh pisarnah in sejnih sobah.
Pri vrhunskem pohištvu je bilo pri gradnji interierja poskrbljeno za vsako najmanjšo podrobnost – od kakovosti in funkcionalnosti do estetike in harmonije. Zanimiv detajl v upravnih pisarnah je tapeta Glamora Sensation s 3D učinkom listov, ki daje vtis, kot da na steni raste listje.
Za razliko od vinilnih talnih oblog, ki so jih uporabljali na hodnikih, so se v pisarnah odločili za tekstilne talne obloge iz kolekcije BRUUT, ki so v pisarnah ustvarile pridih minljivosti in topline, hkrati pa prispevale k zmanjševanju hrupa. Vsak detajl v tem interierju ima svojo večnamensko funkcijo pri oblikovanju interierja po meri našega naročnika.
Plan 2B – Ustvarjamo edinstvene in vznemirljive interierje z značajem.